mandag 20. juni 2011

Vår siste dag hjemme i Norge.

Jeg og min samboer Anders reiser til Vietnam, Vung Tau i morgen og skal bli der i 10mnd. Der nede skal vi jobbe for jobben til Anders. Jeg skal være HMS ansvarlig og Anders skal være prosjekt leder. Dette blir utrolig spennende og ikke minst lærerikt!

Vi skal bo i kystbyen Vung Tau som ligger sør i Vietnam ytterst på en halvøy. Det er den byen andre Vietnameserne fra storbyene reiser for å ta ferie.
I Vietnam bor det over 90 millioner mennesker, der vi skal bo bor det 240.000 mennesker. Byen er kjent for sine strender, fiskebåter, sjømat og to fjelltopper med statuen av Jesus.








I morgen kommer dagen vi har snakket om og planlagt siden Januar, tiden har gått så sinnsykt fort.
Både gleder og gruer oss. Blir veldig rart å dra fra alle kjente og alt annet som er trygt og godt, men tror også dette blir utrolig spennende, lærerikt og ikke minst en opplevelse for livet.

I dag har vi brukt dagen på å pakke ferdig, ordne med ting her hjemme som måtte i orden før vi drar, hatt besøk av familien og vår lille hund Tim som har flyttet til mine foreldre.



Var veldig trist å vite at det var den siste gangen på lenge jeg fikk se lille hjertet mitt <3

4 kommentarer:

  1. Ser jo helt fantastisk ut!! Valgte ikke feil plass å bo på, nei. Hehehehe!
    Blir moro å følge bloggen din videre nå :D gleder meg :D
    Kos dere sååå mye malin!!! Glad i deg!!! <3

    SvarSlett
  2. Såååå morro at du lager blogg, da kan vi følge med deg daglig :) Spennende :) Gleder meg til å lese masse :) Så fantastisk fint det er der, gleder meg ikke noe mindre til å komme ned nå, synd det bare er så lenge til.. Kanskje jeg tar meg en tur om noen uker.. hihihi

    Stor klem Lindy :)

    Ille glad i deg <3

    SvarSlett
  3. Håper dere fikk en like fin tur nedover som vi fikk, ser frem til å møte dokka igjen

    SvarSlett
  4. Så gøy;) du gir oss mulighet til å følge med :D kos dere masse! Og lykke til:)

    SvarSlett