tirsdag 23. august 2011

Aper!

På det store fjellet bak oss bor det en del munker i et tempel. De bor også sammen med en del aper, og i følge de på kontoret kan man kjøre opp eller gå dit å mate disse apene med forskjellige frukter. Vi tenkte vi skulle ta turen opp for å se, å jaggu fant vi ikke en del aper også. De spiste alt fra frukt til popcorn :D
Her kommer et lite bildedryss av de morsomme apene:










Spiste popcorn så det holdt ;) 

og er det en ting apene ikke kan, så er det å dele, så det er første mann til mølla og om å gjøre å spiste fortest og mest mulig.




Sjefs apa :D

I morgen tidlig reiser vi ut til øya Phú Quóc som er vietnams største, og vakreste sies det. Og den 4.September kommer min søster ned for å besøke oss! Masse og se fram til :D

6 kommentarer:

  1. Hvor er bildene av apene?ser bare bildene jeg tok av deg

    SvarSlett
  2. Håper jeg får se aper å, sjefs apa har jeg sett før da :) GLEDER MEG MASSE :) Angrer nesten for at jeg bestilte noen dager før... heheh

    SvarSlett
  3. for at jeg IKKE bestilte noen dager tidligere selvfølgelig :)

    SvarSlett
  4. Du skal så klart få se aper ;) hehe.. også skal du jo bo sammen med to!
    Tiden går så fort til den 4. Gleder meg masse <3

    SvarSlett
  5. får håpe tiden flyr avgårde frem til den 4 :) Også håper jeg dem 17ndagene nedafor ikke går fult så fort :)

    SvarSlett