søndag 14. august 2011

Hvordan vi bor.

Bilder av leiligheten, bygget og utenfor, så kan dere se hvordan vi bor :)

Stua

Kjøkken

inngangen + spisebord

Do nr.1

Soverom

Utgangen til verandaen på soverommet. Har også en i stua.

Verandaen

utsikt

Hovedbadet


Inngangsdøra vår

Bassenget, sett ovenfra fra 2 etg

moped parkeringa

inngangen på siden

Bygget foran, vi bor i verandaen til høyre på toppen.



bassenget

Hus til å ha tingene dine i osv når du bader

Ikke akkurat som hjemme, men vi trives :D

5 kommentarer:

  1. Ser jo ut som dere bor fint:) Regner med at alt fortsatt er bare bra med dere?:)

    SvarSlett
  2. Sv: Så bra å høre:) Alt er bra her hjemme også. Høsten har kommet for fult allerede. Vi jobber og står på, jeg er på jobbjakt om dagen, så håper jeg får napp et sted snart:)

    SvarSlett
  3. Må si dere bor veldig fint. Er det langt til stranda eller? Kos dere videre i spennende Vietnam. Jeg gleder meg veldig til å besøke dere i november.
    Klem herfra til dere <3 <3

    SvarSlett
  4. Så fint dere har det! :D Dere nyter vel livet der kan jeg tenke meg :D Hvor stor er leiligheten? :)

    SvarSlett
  5. Pappa: Ja vi bor greit vi, er fornøyde :) Det er ikke lange gåturen til den ene stranda, men vi har ikke bada der, er liksom ikke sånn strand på en måte ;) hehe.. Kjører bort på den ordentlige stranda på et par min med mopeden :) Vi gleder oss til å få besøk også <3

    SvarSlett